2015. október 25., vasárnap

VI. Hősök Napja - Élmények, tapasztalatok

Előre vetíteném, hogy kissé izgultam, hogy milyen hangulat lesz és hogy fog sikerülni a tábor. De én rettentő jól éreztem magam.  Így nagyon fáradtan de boldogan tértünk haza.





Csapatomnak a Slayersnek, akik már régi motorosok találkozókon nagyon köszönöm a játékot, én rettenetesen élveztem az éjszakába nyúló játékot, bocsánat a nagy dobásokért néha a kockák nem szeretik a játékosokat!

Az első napon egy jó hangulatú 7tengert prezentáltam kis kalózkompániámnak, akik megküzdöttek szirénekkel, szörnyekkel és majomszellemekkel is barterkedtek ha a helyzet úgy kívánta.
Külön örömmel tölt el, hogy még Debrecenből is volt csapatunk, azt az érzést erősíti az emberben, hogy van értelme csinálni.

Köszönök minden segítséget amit a szervezés, étkezés és egyéb dolgok lebonyolítása közben kaptunk.

Nem maradt más hátra mint, hogy gratuláljak a címvédő csapatnak a Fekete Szíveknek akik újra haza vihették a vándorkupát!

A kaland az alábbi linken elérhető:


Beszámoló Magyar Gergely tollából elérhető ITT
Beszámoló Amund tollából pedig ITT található

További jó kalandozást kívánok a Hősök Napja szervezőinek nevében is és ne feledjétek:

"Örökké akartok élni?"

Shalafi del Necro

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése