2014. október 7., kedd

A nap mikor művészet lettem!

Az elmúlt hétvégén egy hatalmas élményben volt részem. Nem most nem a szombat esti bulira gondolok, pedig az sem volt kutya!
Tangl Editnek segédkeztem egy számomra kicsit fura, de annál tetszetősebb művészeti projectjében. Nem nem aktot készített rólam, mint azt sok cimborám gondolta!
Az alábbi kép az eseményen készült, részletekért tovább ;)



Yep, én vagyok az a jobb oldalon, méghozzá egy Ynevről világunkra szabadult politológiával foglalkozó ork képében! Nem egyszerű a koncepció mi? Bal oldalon pedig nem más mint az ork menedzsere.
A projectről beszéljen a hölgy maga:

"A happening keretein belül egy orkkal lehet megvitatni a politikai kérdéseket, legyen az a politika általánosságaiban vagy kicsi aktuálpolitika. Ha meghívjuk az orkot egy sörre, biztosan nagyon örül majd, és sokkal beszédesebb is lesz. - Mik az orkok? Köztudottan kevésbé intelligens, ronda, csupa erőszak lények, szerencsémre legyen mondva, találtam egy példányt, akinek van sütnivalója." 

Aki ismer bizonyára tudja, hogy nagy rajongója vagyok az ork fajnak, világtól függetlenül, és mikor belebotlottam, (vagy Edit botlott belém?), ebbe az elképzelésbe naná, hogy kaptam az alkalmon!

Kicsit nehézkesen indult a dolog, legalábbis én nagyon így éreztem, talán a kamera is feszélyezett kicsit, de aztán hamar oldódtam és sikerült felvegyem az ork szerepét, talán túlzottan is néha nem tudom. Habár évek óta játszom orkot nem volt egyszerű a karakterben maradni mikor, kissé komolyabb elméleti kérdéseket tettek fel. Olyankor nagy levegőt kellett vegyek, hogy gyorsan kitaláljam miképpen válaszolna egy ork a feltett kérdésre úgy, hogy az még értelmes is maradjon és orkosnak is tűnjön. De úgy hiszem egész jól meg sikerült oldania feladatot és végül én is, az ötlet szülőanyja és a kérdezők is egész elégedettek voltak az eseménnyel, tehát ahogy mondani szoktam elérte a foglalkozás a célját.

Én rettentően élveztem az orkulást, mivel talán kedvenc MAGUS-os orkomat Ghadot az énekmondót próbáltam életre kelteni. Valamint elmondhatom, hogy immár művészetté váltam, tehát elértem amit az orkok szeretnének, megörökítettek! :D

Ezúton is köszönöm a lehetőséget és várom a képeket valamint a videót, ha érdekli a nagyérdeműt kitesszük ha nem akkor is jó eséllyel! :D


És ne feledjétek:
"Örökké akartok élni?"

Shalafi del Necro / Ghad

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése